Tuesday, September 15, 2015

ინტეგრირებული გაკვეთილის (მათემატიკასა და ბუნებაში) შეფასებისა და თვითშეფასების სქემა

ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასებისა და თვითშეფასების სქემა
სკოლა: სსიპ ცაგერის რაიონის ,სოფელ ალპანის საჯარო სკოლა.
კლასი: მეექვსე
საგანი და თემა:  მათემატიკა და ბუნება.თემა: მოძრაობა და სიჩქარე.
გაკვეთილის დაგეგმვაში და ჩატარებაში მონაწილე პედაგოგები:ფატიმა ლეშკაშელი და მაკა ხვადაგიანი.
N
კრიტერიუმები
1
2
3
შენიშვნა
1
მოსწავლე გაეცნო გაკვეთილის სასწავლო მიზანს




2
გაკვეთილის მიზანში ჩანდა საგანთაშორისი ინტეგრაცია




3
აქტივობები მიზნის შესაბამისი იყო




4
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება ერთი საკითხი სხვადასხვა კუთხით შეესწავლათ და ისე მოეხდინათ სინთეზი




5
მოსწავლეებს მიეცათ  საკითხების შეჯამებაში წინარე ცოდნის გამოყენების საშუალება




6
მასწავლებელმა შეფასების კრიტერიუმები მიზნის და სტანდარტის მიხედვით შეადგინა







2015 წ.აპრილი

No comments:

Post a Comment