ინტეგრირებული
გაკვეთილის შეფასებისა და თვითშეფასების სქემა
სკოლა: სსიპ ცაგერის რაიონის ,სოფელ ალპანის
საჯარო სკოლა.
კლასი: მეექვსე
საგანი და თემა:
მათემატიკა და ბუნება.თემა: მოძრაობა და სიჩქარე.
გაკვეთილის დაგეგმვაში და
ჩატარებაში მონაწილე პედაგოგები:ფატიმა ლეშკაშელი და მაკა ხვადაგიანი.
N
|
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
შენიშვნა
|
1
|
მოსწავლე გაეცნო გაკვეთილის სასწავლო მიზანს
|
|
|
|
|
2
|
გაკვეთილის მიზანში ჩანდა საგანთაშორისი
ინტეგრაცია
|
|
|
|
|
3
|
აქტივობები მიზნის შესაბამისი იყო
|
|
|
|
|
4
|
მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება ერთი საკითხი
სხვადასხვა კუთხით შეესწავლათ და ისე მოეხდინათ სინთეზი
|
|
|
|
|
5
|
მოსწავლეებს მიეცათ საკითხების შეჯამებაში წინარე ცოდნის გამოყენების
საშუალება
|
|
|
|
|
6
|
მასწავლებელმა შეფასების კრიტერიუმები მიზნის
და სტანდარტის მიხედვით შეადგინა
|
|
|
|
|
2015 წ.აპრილი
No comments:
Post a Comment