Wednesday, September 8, 2021

გეგმა.განვლილი მასალის გამეორება.მეორე კლასი 2020-21 სასწ.წელი.

N3

N3

მასწავლებლის სახელი, გვარი: ფატიმა ლეშკაშელი

პირადი ნომერი: 49001006319

საგანი:    მათემატიკა

კლასი/საფეხური: კლაი მე-2 . საფეხური I .

მოსწავლეთა რაოდენობა : 2 ,  მათ შორის  სსსმ მოსწავლე არ არის

გაკვეთილის თემა: გავლილი მასალის გამეორება (ზღაპარ წითელქუდას მიხედვით)

გაკვეთილის მიზანი:

მოსწავლეებმა შეძლონ სასწავლო სწლის განმავლობაში მიღებული ცოდნის რეალიზება და გამოყენება სახალისო ფორმით შეთავაზებული მრავალფეროვანი

 სავარჯიშოების ამოხსნისას,

გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან:

                გაკვეთილის მიზანი შეესაბამება მესამე კლასის საგნობრივი პროგრამის მოთხოვნებს.ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგს.სასწავლო მიზანი და გაკვეთილის თემა შესაბამისობაშია სასწავლო წლის მოცემულ პერიოდთან.

 

 

 

 

#

აქტივობის მიზანი და აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების ფორმა/ ფორმები

სასწავლო რესურსები (დაასაბუთეთ შინაარსობრივი რესურსების მიზანშეწონილობა სასწავლო მიზანთან მიმართებით)

დრო (წთ)

1

 

 

 აქტივობა:

 საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება.

აქტივობის მიზანი:

 მოსწავლე განეწყოს გაკვეთილისათვის,გაეცნოს გაკვეთილის თემას ,მიზანს და შეფასების კრიტერიუმებს.

 აქტივობის აღწერა:

მასწავლებელი ესალმება მოსწავლეებს,აწესრიგებს საორგანიზაციო საკითხებს,აცნობს გაკვეთილის მიზანს,თემას,შეფასების რუბრიკებს.ახსენებს ქცევის წესებს და ყურადღებას ამახვილებს პანდემიის დროს საჭირო ქცევის წესებზე.

 

ვერბალური

 

 

 

 

 

 

მთელი კლასი

ფლიფჩარტი,დაფა. პროექტორი.PowerPoint-ის საპრეზენტაციო მასალა.

გაკვეთილის თემა და მიზანი დაფაზე ან სლაიდით  თვალსაჩინოდ აღქმის მიზნით.

გააქტიურდება მოსწავლეთა ვიზუალური მეხსიერება და ყურადღების კონცენტრაცია.

 

4 წთ

 

2

 

 

 

 აქტივობის მიზანი : წინარე ცოდნის გააქტიურება.მიღებული ცოდნის ტრანსფერი,სწრაფი აზროვნების  განვითარების ხელშეწყობა

აქტივობის აღწერა: წინარე ცოდნის გააქტიურების მიზნით მასწავლებელი სთავაზობს მოსწავლეებს ინსტრუქციას,როგორ ფორმატით მოახდენენ გაკვეთილზე მუშაობას და შესწავლილი მასალის გამეორებას,მიღებული ცოდნის გამოყენებისა და სწრაფი აზროვნების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით ,მოსწავლეთა წახალისებისა და განწყობის შესაქმნელად,საპრეზენტაციო მასალა წარმოდგენილია ზღაპარ ,,წითელქუდას’’ მოტივებზე.

მასწავლებელი აჩვენებს მონიტორზე ზრაპრის სიუჯეტის ტექსტს,ფრაგმენტებს დასურათებით,იქვეა შესაბამისი ტექსტის შინაარსზე  სავარჯიშო ,მაგალითი ან ამოცანა,მოსწავლეები სწორად ამოსხნის შემთხვევაში ,,მოიპოვებენ ტაქსტის გაგრძელების უფლებას“,მასწავლებელი  დროდადრო აძლევს განმავითარებელ შეფასებას.

 

 

კითხვა პასუხი

მთელი კლასი

პროექტორი,კომპიუტერი.რვეულები,

საწერი საშუალება.

 მონიტორზე გაცოცხლებული ზღაპრის გმირები და სიუჟეტები ,ზრაპრის ტექსტი ადვილად აღსაქმელს ხდის შესაბამის მათემატიკური სავარჯიშოს პირობას.

რვეულებში კი ახორციელებენ ამოხსნის ჩანაწერს.

https://beqakesane.blogspot.com/2021/05/blog-post_71.html

30

წთ

3

აქტივობის მიზანი:

განტვირთვა

აქტივობის აღწერა: განწყობის ლექსის ფონზე მოსწავლეები ასრულებენ რიტმულ მოძრაობებს.

 

მიბაძვითი ცეკვა -სიმღე

რა

 

 

 

მთელი კლასი

ლექსი განწყობისთვის.

 მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით შესვენება დაღლილობას განმუხტავს და გაახალისებს მოსწავლეებს.

1

წთ

4

აქტივობის მიზანი: შეჯამება

აქტივობის აღწერა:  მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს,

   -რა გავაკეთეთ დღეს გაკვეთილზე?-ყველაზე ძალიან რომელი აქტივობა მოგეწონათ?

 -შეაფასეთ თქვენი მუშაობა დღევანდელ გაკვეთილზე თვითშეფასების რუბრიკის მიხედვით .

- სად გამოვიყენებ მიღებულ ცოდნას? 

 აფასებს მოსწავლეებს განმავითარებელი შეფასების რუბრიკით

 

 

შეფასების რუბრიკა .ფლიფჩარტზე ან სლაიდით ,რომელიც დასაწყისში იყო შეთავაზებული.

 შეფასება ეხმარება მასწავლებელსაც და მოსწავლესაც გააალიზოს სუსტი და ძლიერი მხარეები.

5წთ

 

      გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:

 

      მოსწავლეებმა მოახერხეს ადაპტირება ზღაპრის გმირებთან და სწრაფად და ხალისით მოახდინეს გავლილი მასალის გახსენება და გამოყენება სათანადოდ.

 

 

      შეფასება: მასწავლებელი იყენებს სიტყვიერ განმავითარებელ შეფასებას, სიტყვიერ მოსწავლეთა თვითშეფასებას,შეფასების ზოგად სქემას .

              ხელმოწერა:

               თარიღი: 15.05..2021 წელი

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 შეფასების რუბრიკა

შეფასების კრიტერიუმები

დაბალი

საშუალოზე დაბალი

საშუალო

საშუალოზე მაღალი

მაღალი

მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში

არ არის ჩართული

ცდილობს,მაგრამ უშედეგოდ

ცდილობს,მაგრამ ხარვეზებით

პერიოდულად ერთვება

აქტიურად არის ჩართული

მიღებული ცოდნის ტრანსფერი პრაქტიკულ სავარჯიშოებში

ვერ ახერხებს

ცდილობს,მაგრამ უშედეგოდ

ახერხებს,მაგრამ ხარვეზებით

ახერხებს უმნიშვნელო შეცდომებით

ახერხებს უშეცდომოდ

გავლილი მასალის ფლობა და გამოყენება

ვერ გაიაზრებს

 

ცდილობს ,მაგრამ უშედეგოდ

ახერხებს ხარვეზებით

ახერხებს უმნიშვნელო შეცდომებით

უშეცდომოდ ახერხებს

 

 

 

თვითშეფასების რუბრიკა

ემოცია

როგორ ვიაქტიურე დღეს

ვიყავი აქტიური და მონდომებული ყველა აქტივობაში

ზოგიერთი დავალების შესრულება გამიჭირდა

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment