|
სსიპ ცაგერის რაიონის სოფ.ალპანის საჯარო სკოლა |
|
|
|
|
|
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა |
|
|
|
|
|
პედაგოგი: |
ფატიმა
ლეშკაშელი |
საგანი: |
მათემატიკა |
კლასი: |
პირველიკლასი |
|
|
|
|
|
სწავლების შინაარსი, თემა |
სწავლების
მიზანი |
სასწავლო დროის
მოცულობა |
შესაბამისობა
ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი) |
ვადები |
ანგარიში (ივსება
თემის დასრულების შემდეგ) |
|
|
|
|
1 |
დიაგნოსტიკური
გაკვეთილი |
წლის
დასაწყისისთვის მთელი კლასის მოსწავლეთა მომზადების საერთო დონის
განსაზღვრა |
1სთ. |
მათ.I.1.2 |
|
|
|
|
|
|
|
თავი 1
რიცხვები 1-დან 5-მდე |
მოსწავლეებმა
შეძლონ სივრცეში ორიენტაცია ანუ ისეთი ცნებების სწორად გამოყენება პრაქტიკულ
სიტუაციებში, როგორებიცაა: ზევით, ქვევით, მარჯვნივ, მარცხნივ და შუაში;
რაოდენობის შედარება. ისეთი რაოდენობებისაც კი, რომლებიც ჯერ არ უსწავლიათ.
სხვადასხვა რაოდენობების შედარებისას დაწყვილების პროცედურის გამოყენება და
შემდეგ დასკვნის გაკეთება, რომელია მეტი და რომელი-ნაკლები. მეტ-ნაკლებობისა და
ტოლობის ნიშნების სწორად გამოყენება როგორც საგანთა გროვებს შორის, ასევე
რაოდენობების სიმბოლოებს-ციფრებს-შორის სწორად ჩასმით. ერთიდან ხუთამდე
რაოდენობების, მათი სახელების და შესაბამისი სიმბოლოების-ციფრების სწორად
გამოყენება, სახელის მიხედვით ციფრის დაწერა; ციფრით გამოხატული რაოდენობის
შესაბამისი გროვის შექმნა; კონკრეტული საგნებით მოცემული რაოდენობის სახელდება
და ციფრებით ჩაწერა. მარტივი გეომეტრიული ცნებების სწორად გამოყენება: შიგნით,
გარეთ, წირი.ცხრილებთან დაკავშირებული ცნებების სწორად გამოყენება: ცხრილის
სტრიქონი, სვეტი, უჯრა. |
25სთ. |
მათ.
I.1.1.1; 1.1.2; 1.1.3; 1.4.1;
1.4.3;1.7.3. |
|
|
|
|
|
|
3 |
თავი 2
ვივარჯიშოთ 5-მდე ანგარიშში |
მოსწავლეებმა
შეძლონ 5-მდე რაოდენობების შეკრება საგნებზე მოქმედების შესრულებით; შეკრების
ჩაწერა სიმბოლოებით; ფულის ისეთი ნომინალების ცნობა, რომლებზედაც გამოსახულია
რიცხვები 5-ის ფარგლებში; საგანთა გროვებიდან სამეულების, ოთხეულებისა და
ხუთეულების გამოყოფა; 5-მდე რიგობითი რიცხვითი სახელების სწორად გამოყენება;
ცხრილის სვეტის, სტრიქონის და უჯრის იდენტიფიცირება, როდესაც ცხრილის უჯრებში
საგნების ნაცვლად ციფრები წერია. |
11სთ. |
მათ.
I.1.1.4; 1.2.2; 1.2.3; 1.2.5; 1.3.1;
1.3.2; 1.7.3; 1.7.4 |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
3
რიცხვები 6-დან 10-მდე |
6-დან
10-მდე რაოდენობის, მათი სახელების და შესაბამისი სიმბოლოების-ციფრების სწორად
გამოყენება, სახელის მიხედვით ციფრის დაწერა; ციფრით გამოხატული რაოდენობის
შესაბამისი გროვის შექმნა; კონკრეტული საგნებით მოცემული რაოდენობის სახელდება
და ციფრებით ჩაწერა; გამოკლების მოქმედების შესრულება და გამოკლების ნიშნის
სწორად გამოყენება; რაოდენობების არა მხოლოდ შედარება, არამედ უკვე იმის
დადგენაც, რამდენით მეტია თუ ნაკლებია ესა თუ ის რაოდენობა მეორეზე; შედარებით
რთული წირების არეების იდენტიფიცირება და ამ არეების საზღვრების დადგენა. |
20სთ. |
მათ.I.1.1.1;
1.1.2; 1.1.3; 1.3.1; 1.3.2; 1.7.4;
1.4.2; 1.4.3; 1.3.4. |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
4
ვივარჯიშოთ 10-მდე ანგარიშში |
10-მდე
რაოდენობების შეკრება და გამოკლება საგნებზე მოქმედების შესრულებით; შეკრების
ჩაწერა და გამოკლების ჩაწერა სიმბოლოებით; ცნებების "შესაკრები",
"ჯამი", "საკლები", "მაკლები",
"სხვაობა" სწორად გამოყენება; წირის გზაჯვარედინების იდენტიფიცირება;
გროვის პატარა ტოლ გროვებად მოწესრიგება და ჩაწერა სიმბოლოებით გამოსახულების
სახით; რამდენიმე რიცხვის ზრდადობის და კლებადობის მიხედვით დალაგება. |
18სთ. |
მათ.I.1.1.4;
1.2.4; 1.3.3; 1.4.2; 1.4.3; 1.7.4. |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
5
რიცხვები 11-დან 15-მდე |
10-დან
15-მდე რაოდენობების, მათი სახელების და შესაბამისი სიმბოლოების-ციფრების სწორად
გამოყენება, სახელის მიხედვით ციფრების დაწერა; ციფრებით ჩაწერილი რაოდენობის
შესაბამისი გროვის შექმნა; კონკრეტული საგნებით მოცემული რაოდენობის სახელდება
და ციფრებით ჩაწერა; 10-დან 15-მდე რაოდენობების შეკრება და გამოკლება საგნებზე
მოქმედების შესრულებით; შეკრების და გამოკლების ჩაწერა სიმბოლოებით; გახსნილი
წირების იდენტიფიცირება; ცნებების "მონაკვეთი" და "ტეხილი"
დაუფლება. |
22სთ. |
მათ.I.1.1.4;
1.2.4; 1.3.3; 1.4.2; 1.4.3; 1.7.4. |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
6
ვივარჯიშოთ 15-მდე ანგარიშში |
15-მდე
რაოდენობების შეკრება და გამოკლება საგნებზე მოქმედების შესრულებით; შეკრების და
გამოკლების ჩაწერა სიმბოლოებით; ისეთი ორი რაოდენობის შეკრება, როდესაც
შეკრებისას ათეული წარმოიქმნება; შეკრებისა და გამოკლების ცხრილების სწორად
შევსება; გამოსახულებებად ჩაწერილი ორი რაოდენობის შედარება საგნებად დაწყობითა
და დაწყვილებით; შეკრული ტეხილების და, კერძოდ, სხვადასხვა მრავალკუთხედების
იდენტიფიცირება; სრული საათების ცნობა. |
20სთ. |
მათ.I.1.3.1;
1.3.2; 1.3.3; 1.3.4; 1.4.3; 1.6.1;
1.6.2; 1.6.3; 1.7.2. |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
7
რიცხვები 16-დან 20-მდე |
16-დან
20-მდე რიცხვების, მათი სახელების და შესაბამისი სიმბოლოების-ციფრების სწორად
გამოყენება, სახელის მიხედვით ციფრების დაწერა; ციფრებით ჩაწერილი რაოდენობის
შესაბამისი გროვის შექმნა; კონკრეტული საგნებით მოცემული რაოდენობის სახელდება
და ციფრებით ჩაწერა; რიცხვის დაშლა-წარმოდგენა ორ შესაკრებად; მართკუთხედის
ცნების გააზრება და სხვადასხვა ფიგურებს შორის მართკუთხედების იდენტიფიცირება;
ცნებების "წრე" და "წრეწირი" დაუფლება. |
18სთ. |
მათ.I.1.2.1;
1.2.2; 1.3.1; 1.6.1; 1.6.2; 1.6.3. |
|
|
|
|
|
|
|
თავი
8
ვივარჯიშოთ 20-მდე ანგარიშში |
20-ის
ფარგლებში შეკრება-გამოკლება, საგნების გამოყენებიტ; შეკრება-გამოკლების ჩაწერა
სიმბოლოებით, მათ შორის, შეკრება-გამოკლება ათეულის წარმოქმნით და ათეულის
დაშლით; რიცხვების გაორმაგება-განახევრება 20-ის ფარგალში; რიცხვთა ღერძზე
სათანადო რიცხვის მოძებნა და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებების შესრულება;
ტოლობებსა და უტოლობებზე იმის დადგენა, სწორია თუ მცდარი; მარტივი მონაცემების
მოძიება და ცხრილში შეტანა. |
18სთ. |
მათ.I.1.2.5;
1.3.4; 1.4.2. |
|
|
|
|
|
|
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილები |
შესწავლილი
მასალის გამეორება. |
6სთ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment